پيراهن

پيراهن | پيراهن مردانه | پيراهن دخترانه | پيراهن مجلسي | پيراهن اسپرت

پيراهن

۳۸ بازديد ۰ نظر

پيراهن جزو اصلي ترين لباس‌هاي مردان خوش تيپ است. پيراهني كه زير كت پوشيده مي‌شود، يكي از مهم ترين نقش‌ها را در تيپ يك آقا بازي مي‌كند. برند و مارك پيراهن هم كمك زيادي به خوش تيپ شدن فرد مي‌كند. با اين حال، هر چه قدر پيراهن يا كتي كه مي‌پوشيم، خوب و زيبا باشد، بايد به بدن و اندام فرد بيايد و آن را خوش فرم تر و بهتر نشان بدهد. به همين دليل است كه انتخاب پيراهن مناسب اهميت زيادي دارد تا تيپ فرد را بهتر و عالي تر كند. هر نوع و جنس پيراهن براي يك سري از اندام‌ها مناسب است و بهتر است از اين قوانين ساده تخطي نكنيم.


قانون تعادل پيراهن

تعادل در رنگ لباس، پيراهن رنگ پوست، نوع اندام و بايد در لباس پوشيدن حفظ شود. پيراهن هم به عنوان يك لباس اصلي، نقش زيادي در حفظ تعادل اندام و لباس‌ها ايفا مي‌كند. بهترين راهكار اين است كه وقتي در يكي از اين چند مورد مانند رنگ پوست، قد، وزن و ويژگي‌هاي بدني عدم تعادل وجود دارد، با لباس درست و پيراهن درست آن را به تعادل برسانيم. يكي از راه‌هايي كه باعث مي‌شود هر فردي بتواند شيك پوش به نظر برسد نيز ايجاد تعادل در لباس‌ها است. بهترين راه براي پيدا كردن تعادل نيز، آينه است. آينه به شما كمك مي‌كند كه تعادل رنگ و قد و وزن خود را بسنجيد و سپس پيراهن مورد نظر خود را انتخاب نماييد.

 

تعادل در رنگ پيراهن و پوست

رنگ يكي از اصلي ترين گزينه‌هايي است كه هر فرد در هنگام انتخاب پيراهن بايد در نظر بگيرد. پيراهن هاي خيلي روشن كه رنگ آنها نمود زيادي دارد، به راحتي قابليت اين را ندارند كه تعادل را حفظ كنند. پيراهن چون اين رنگ‌ها، به خودي خود نامتعادل هستند و بايد رنگ پوست بسيار نامتعادل باشد كه بتوان با اين رنگ‌ها، آن را به تعادل رساند.

به عنوان مثال، رنگ سفيد براي پوست‌هاي سبزه مناسب است. پيراهن اما باز هم باعث مي‌شود كه رنگ پوست بيشتر از حد عادي سبزه ديده شود. يا رنگ سياه براي پوست‌هاي سبزه، غير قابل استفاده است. پيراهن زيرا رنگ سبزه را به حالت اغراق شده اي در مي‌آورد كه خوب نيست.

 

تعادل در قد فرد و نوع پيراهن

يكي از مهم ترين نكاتي كه در مورد پيراهن بايد در نظر گرفت، همين قد است. معمولاً مردان داراي قد خيلي بلند يا خيلي كوتاه نيستند. قد اكثر مردان در حد متوسط و معمولي است. اما اگر مي‌خواهيد كمي بلندقدتر ديده شويد، بهتر است از لباس‌هايي پيراهن استفاده كنيد كه راه راه‌هاي عمودي دارند. يا رنگ آنها يكدست است. راه راه عمودي يا خطوطي كه به سمت بالا حركت مي‌كنند و داراي نظم خاصي هستند، پيراهن قد فرد را كمي بلندتر نشان مي‌دهند. پيراهن راه راه عمودي البته خيلي واضح است كه براي اين كار در نظر گرفته شده است. سعي كنيد در اين حالت، از پيراهن هايي استفاده كنيد كه خطوط عمودي آنها خيلي مشخص نباشد.

افراد بلند قد هم تا جايي كه مي‌توانند از پوشيدن چنين پيراهن هايي پرهيز كنند. قد افراد توسط اين خطوط افقي از دور بلندتر ديده مي‌شود و اگر عدم تعادل در لباس پوشيدن ايجاد شود، پيراهن توي ذوق خواهد زد.

 

تعادل در وزن فرد و نوع پيراهن

خطوط افقي كه دور تا دور پيراهن را مي‌گيرند، باعث مي‌شوند كه فرد كمي تپل تر ديده شود. بنابراين اگر شما كمي چاق هستيد يا درشت اندام تر از بقيه جامعه به نظر مي‌رسيد، بهتر است از پيراهن هايي استفاده كنيد كه هيچ خطي در مسير افقي نداشته باشند. همان طور كه خطوط عمودي باعث مي‌شود كه طول فرد بيشتر ديده شود، خطوط افقي نيز در عرض فرد تاثير گذارند. پيراهن بهترين كار اين است كه اگر بلند قد نيستيد، از لباس‌هايي با خطوط عمودي استفاده كنيد كه هم كمي لاغرتر به نظر بياييد و هم درشتي هيكل كمتر به چشم پيراهن بيايد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد