پيراهن چيست

پيراهن | پيراهن مردانه | پيراهن دخترانه | پيراهن مجلسي | پيراهن اسپرت

پيراهن چيست

۳۳ بازديد ۰ نظر

انتخاب پيراهن بعد از كم كردن سايز

پيراهن يكي از لباس‌هاي رسمي مردانه است. پيراهن خوب در كنار كت مناسب، كمك زيادي به خوشپوشي مرد مي‌كند. مخصوصاً ديدارهاي رسمي با پيراهن مناسب و شيك، فرد را عالي و با اهميت نشان مي‌دهد. در نتيجه يك پيراهن مناسب در يك ديدار رسمي اهميت حياتي دارد. حتي پوشيدن درست پيراهن نيز باعث مي‌شود كه فرد باسليقه و با ابهت نشان داده شود.

از آن جا كه اندام ما در طي زمان ممكن است لاغرتر يا چاق تر شود، پيراهن نيز ممكن است بعد از مدتي به تن ما نيايد. بنابراين بهترين كار در مورد پيراهن چيست؟ يك پيراهني كه خيلي دوستش داريم ديگر به تن ما نمي رود يا به تن ما زار مي‌زند، اما همچنان اصرار داريم همان پيراهن را به تن كنيم.

 

كم كردن سايز و پيراهن مورد علاقه

بعد از مدتي تلاش و سختكوشي، بالاخره توانسته ايم حدود 2 تا 3 سايز از عرض شكم خود كم كنيم. در ابتدا خبر خوبي است. اما ناگهان يك پيراهن را از ته كمد پيدا مي‌كنيم كه چند ماهي است دنبال آن مي‌گرديم. دكمه سردست‌هاي پيراهن را پيدا مي‌كنيم و جلوي آينه مي‌ايستيم. اما اين بار، پيراهن ما را شبيه خمره نشان مي‌دهد! ديگر ابهت قبل را ندارد. حتي بستن دكمه سردست‌هاي پيراهن هم كمكي به ما نمي كند كه حس ما نسبت به پيراهن مورد علاقه مان تغيير بكند!

پيراهن راهكار اولي كه به ذهنمان مي‌رسد اين است كه تا جايي كه مي‌توانيم گوشه‌هاي پيراهن را داخل شلوار كنيم. آستين پيراهن را كه حالا با دكمه سردست بسته شده است، كمي بالا مي‌دهيم و تا جايي كه توان داريم، گوشه‌هاي بادكرده پيراهن را به زير شلوار هل مي‌دهيم. اما باز هم رضايت بخش نيست. بالاتنه هم هنوز كمي گشاد به نظر مي‌رسد و آستين پيراهن هم كه دفعه قبل فقط تا بالاي مچ بالا مي‌رفت، حالا تا نزديكي‌هاي آرنج بالا كشيده مي‌شود.

راه حل دوم، كوچك كردن پيراهن است. پيراهن را به يك خياط مي‌سپاريد و براي دو روز بعد پيراهن را كوچك شده و آماده تحويل مي‌گيريد. پيراهن را در همان خياطي تن مي‌زنيد. اما حالا پيراهن بيش از اندازه كوچك به نظر مي‌رسد. با خياط در مورد اين كه پيراهن خيلي كوچك تر شده است صحبت مي‌كنيد. جوابي كه مي‌گيرد قانع كننده است.

پيراهن افراد چاق كمي تيره تر است. زيرا رنگ تيره باعث مي‌شود كه بدن كمي لاغرتر به نظر بيايد. در نتيجه وقتي يك فرد لاغر اندام، پيراهن تيره را انتخاب مي‌كند، اولين اتفاقي كه مي‌افتد اين است كه بيش از اندازه كوچك اندام به نظر مي‌رسد.

نكته دوم در مورد پيراهن افراد چاق، خطوط پيراهن است. با اين كه يك پيراهن تيره به نظر داراي خطوط عمودي نيست، اما خطوط تار و پود پيراهن طوري طراحي شده است كه حالت عمودي پيراهن حفظ شود و فرد ناخودآگاه كمي لاغرتر به نظر برسد. در حالي كه همان پيراهن، براي افراد لاغر درست مثل اين است كه يك مداد، پيراهن را پوشيده باشد. اين طوري باعث مي‌شود كه فرد خيلي خنده دار و مضحك جلوه كند و مدام در بين جمع به چشم بيايد.

تنها كاري كه با پيراهن بزرگ شده فعلي مي‌توانيد انجام دهيد اين است كه آن را به كمد خاطراتتان آويزان كنيد. درست است كه يك روزي، اين پيراهن جزو مزيت‌هاي تيپ و خوشپوشي شما به حساب مي‌آمده است، اما الان كه بدن شما دو تا سه سايز كم كرده است و چيزي حدود ده الي دوازده سانت از دور شكم شما كوچك شده است، بهتر است به سراغ پيراهن هايي برويد كه وزن شما را ايده آل نشان بدهند. درست همان كاري كه وقتي اين پيراهن تيره راه راه عمودي را خريده بوديد، انجام داديد. كمك به تعادل بين وزن و نوع پيراهن.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد