پيراهن قرار كاري

پيراهن | پيراهن مردانه | پيراهن دخترانه | پيراهن مجلسي | پيراهن اسپرت

پيراهن قرار كاري

۴۰ بازديد ۰ نظر

پيراهن مناسب قرار كاري، يكي از دغدغه‌هايي است كه افراد مختلف در مشاغل متفاوت با آن درگير هستند. اگر كت و شلوار خيلي عالي يا حتي شلوار خيلي گران قيمتي نداشته باشيم، اما داشتن چند دست پيراهن خيلي شيك براي محل كار و قرارهاي مهم كاري نياز است. اين  پيراهن ها ممكن است هر كدامشان در يك شكل و رنگ خاصي باشند، اما همه آنها بايد به تن ما بيايند و ما را خوش فرم، خوش تيپ و مهم جلوه دهند. اگر يكي از همين روزها، يك قرار كاري بسيار مهم داشته باشيم، وسواس در مورد انتخاب پيراهن مناسب محل كار يا قرار مهم كاري به سراغمان مي‌آيد. حالا بايد در مورد پيراهن اين قضيه چه كار كنيم؟!

 

پيراهن مناسب رنگ پوست 

اولين راهي كه به ذهن هر كسي مي‌رسد اين است كه از بين همه پيراهن ها، گران قيمت ترين پيراهن را انتخاب كنيم و بدون توجه به رنگ و تيپ و حال و هواي آن روز، آن را بپوشيم. پيراهن اگر تابستان باشد، بدون كت هم مي‌توان به قرار مهم كاري رفت! پيراهن اما باز هم وسواس شروع به تحريك شدن مي‌كند كه مگر مي‌شود بدون كت، وارد جلسه به اين مهمي شد؟!

پس رنگ كت هم اهميت پيدا مي‌كند. چند دست كت و شلوار آبي و كرم و قهوه اي روشن بين لباس‌ها پيدا مي‌شود. پيراهن سورمه اي يقه هفت را مي‌پوشيم و كت آبي را هم تن مي‌كنيم. پيراهن اولين چيزي كه به ذهن مي‌رسد اين است كه چه طور ممكن است بدون داشتن شلوار، پيراهن و كت را انتخاب كرد. يك شلوار جين تيره هم پا مي‌كنيم و جلوي آينه مي‌ايستيم.

در ظاهر همه چيز مرتب است. رنگ پيراهن و شلوار و كت همگي ست هستند. پس انتخابمان درست است. اما به نظر خيلي يك شكل به نظر نمي رسند؟! همه لباس‌ها رگه‌هايي از ابي دارند و پوست صورت ما هم به خاطر آفتاب تابستان، كمي سبزه شده است. پيراهن پس پوست صورت سياه تر ديده مي‌شود. در حالي كه اين مسئله، پيراهن خيلي اهميت دارد كه كمي متعادل و خوش تيپ به نظر برسيم.

شروع به استفاده از كرم‌هاي ضد آفتاب روشن كننده مي‌كنيم كه رنگ پوست با رنگ پيراهن كمي متعادل تر شوند. دوباره كه خود را توي آينه نگاه مي‌كنيم، كمي بهتر شده است. اما هنوز رنگ سورمه اي پيراهن و رنگ آبي كت، صورت را سياه تر نشان مي‌دهد.

 

پيراهن مناسب اندام

راه دوم اين است كه از يك پيراهن روشن تر كه راه راه‌هاي عمودي دارد را انتخاب مي‌كنيم. راه راه آبي با پس زمينه روشن. در اين صورت، يك ست مناسب با كت و شلوار داريم و يك پيراهن مناسب رنگ پوست. اما حالا كه درون آينه نگاه مي‌اندازيم، كمي بلندتر به نظر مي‌رسيم! انگار آينه به نسبت قبل كوتاه تر شده است، اما هنوز تمام اندام توي آينه قابل ديدن است.

راه راه‌هاي عمودي باعث شده است كه كمي بلندقدتر به نظر برسيم. اگر قد شما به اندازه كافي بلند است، بهتر است از يك پيراهن كه  راه راه‌هاي عمودي دارد استفاده نكنيم. اما اگر داراي قد متوسط هستيد، انتخاب چنين پيراهن مناسب است.

قد شما بلند است. در نتيجه تصميم مي‌گيرد، رنگ پيراهن را با رنگ شلوار ست كنيد. يك شلوار كتان كرم با يك پيراهن كرم رنگ با رگه‌هايي از رنگ آبي استفاده كنيد. در اين صورت نه تنها رنگ‌هاي لباس‌هايتان با پيراهن ست شده است، بلكه اندام شما نيز كمي مناسب تر و خوش فرم تر ديده مي‌شوند. حالا وقت آن است كه كفش‌هايتان را نيز با كمربند يا رنگ يقه پيراهن ست كنيد. ساده تر اين است كه به جاي ست كردن كفش با پيراهن، كفش را با كمربند ست كنيد.

دكمه سردست‌هاي پيراهن را فراموش نكنيد. از دكمه سردست‌هاي خيلي گران قيمت براي پيراهن استفاده نكنيد. زيرا در طول جلسه، ممكن است آن‌ها را از آستين پيراهن دربياوريد و بعد فراموش كنيد كه آنها را كجا گذاشته ايد!

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد